WISHLIST: Jõulud-jõulud-jõulud!

Lõpuks ometi on jälle saabumas see ilus jõuluaeg. Ausalt öeldes enne Võrru korimist ei saa öelda, et ma just suur jõulufänn oleks olnud, aga nüüd, päris oma kodus ehin juba kolmandat aastat suurima õhinaga kuuske, kodu ja koristan mõnuga. Viimased paar nädalat on minu jaoks olnud meeletult töökad – muudkui kool ja töö. Autokoolis sain alles täna üle kuu aja ära käia, sest lihtsalt ei olnud aega varem. Reedel saan juba linnas sõitu teha, jesss! 😀

Jõulukingitustega hakkab vaikselt juba pressure peale tulema, sel aastal on meil nii ägedad jõulud, et minu famiilia tuleb kogu täiega põhjast siia ja ütleks, et täitsa esimest korda liidame kaks poolt kogu täiega kokku. Ma ei tea veel, mis sellest välja tuleb, aga eks näha ole 😀 Kõige hullem on see, et mul tuleb vist siga kapsaga teha, lisaks kõigele muule, mis laua peale plaanin panna. Varsti tulebki juba menüüle mõtlema hakata..

Sellega seoses on neid jõulukingitusi vaja päris palju kokku panna. Lisaks famiiliale osalen ka blogijate jõulukingituste tegemisel, kus ma sain sellise blogija, kellele kohe mitte ei oska kingitust kokku panna. Ja üks tuvi ootab ka kingitust – samamoodi, kuna ta on minust nii erinev, siis no ei oska 😀

Aga et kõigile teistele elu lihtsamaks teha, siis võin panna neile väikesed vihjed, mis mul eriti meele rõõmsaks teeks.

BeFunky Collage.jpg

  1. Ükskõik milline JOIK’i toode.
  2. Kitchenaidi mikser (jaa, te võite kampa ka võtta :D)  oh wait.. mul ei ole nii palju sõpru
  3. Erinevad kondiitritarvikud (kuigi mul on neid juba üsna palju, võite Intsult küsida mis mul olemas on :D) Eriti häppi olen igasuguste silikoonvormide üle.
  4. Lõhnaküünlad
  5. Mermaid blanket VÕI mingi muu heledamat värvi pleed, kust valged kassikarvad välja ei paistaks või külge ei hakkaks.
  6. Kristallide ja kividega seotud asjad. Muidugi võiks siis teha eeltööd, et mis mulle üldse sobib. Hästi tunnen ma end näiteks roosat kvartsi või karneooli kandes. Kollaažist jäi miskipärast veel üks pilt välja – see oli pilt Nastja ennustuskaartidest ja nõiaraamatust.
  7. Sellised valguspallid. Ma ei tea miks, aga mulle nii meeldivad. Magamistuppa oleks nii ilusad panna 🙂
  8. BEMM. Mitte universaal, sedaan. Soovitatavalt vanemat sorti, nagu pildil. Ma arvan, et hind jääb kitchenaidiga samale pulgale 😀
  9. Bon Merite kehakoorija. See oli nii hea ja sai liiga kiiresti otsa. Mulle meeldib, kui mul on riiulil mitu kehakoorijat mille vahel valida, hetkel on ainult üks, mis ei ole looduskosmeetikatoode, aga minus on ikka väike ökohuviline peidus ja vahel on tunne, et tahaks looduslikumat hoolitsust..
  10. EDIT: Tuli veel üks asi, mille siia nimekirja lisada tahaks. iKnow lauamäng. “5 sekundit” oleks ka äge. 🙂
4 thoughts on “WISHLIST: Jõulud-jõulud-jõulud!

      1. Absoluudselt mitte imelik 😀 Ja eile.. MA EI MÄLETA (issand mis mul viga on). Jaaa 😀 Ma käisin sõitmas (homme on finaaaaal, seetõttu elan ka su sõidule kaasa) ja siis koperdasin koju 😀 Pead järgmine kord ikka varukast sikutama, ma muidu ei tunne ära vist. Piinlik :$

      2. Hahah, ma olen alati nii sissepakitud kubujuss, et mu lähedasemad tuttavad või töökaaslasedki ei tunne mind vabal ajal ära 😀 Varrukast sikutamiseks polnud aega, sõit ootas, eks teinekord siis teen seda 🙂 Ja edu sulle homseks!

Avalda arvamust

