Näosaade #illuminati

Vaatan siin näosaadet ja (postituse kirjutamise lõpuks on ilmselt juba võitja selgunud) mõtlen, et aga mis siis, kui võitja on juba algusest peale teada?

3 aastat järjest on kordunud täpselt sama stsenaarium – võidab keegi tundmatu meesnäitleja, lauljatel pole saates lootustki, haibitakse ta ajakirjanduse poolt võimalikult üles, lastakse tal finaalis teha mingit suurkuju, et ikka kindlasti eestlaste südamesse pugeda, ja ongi valmis.

Ma vaatasin juba selle hooaja alguses, et haha, sel hooajal on raudselt Kalle see mees metsast, kes lõpuks võitjaks tehakse. Ja nii ka läks. Kas mul on võimed või? 😀 (võib-olla veits on ka, aga sellest teinekord). Minu arust tehti sel hooajal täiega ära Joosepile ja Kristjanile, Kristjan on mul muidugi nii kui nii lemmik ja võib-olla ma pole kõige objektiivsem hindaja, aga JOOSEP! No mida, kui andekas vend. See tänane Martin Müürsepp oli muidugi kirss tordil. Mu arvates parem kui kõik esitused kokku, aga noh arvamus on nagu p***e, igalühel oma 😀

Ja terve hooaeg oli selline tunne veel, et kohtunikel on kas karu kõrvapeale astunud või siis on stuudioheli nii teistsugune. Need punktid olid ikka pea igas saates nii mööda. 😀 Nii ei ole üldse põnev saadet vaadata. 😦

*see on see hetk, kus mul enam midagi öelda ei ole, ootan, et võitja kuulutataks välja :D*

Ma poleks kunagi uskunud, et ma kuskil Raivo E. Tamme poolt olen.. siin finaalis olin. Ok, pole rohkem midagi öelda enam 😀

Ahjaa, Kalle SOAD oli hea.

 

Posted in elu

4 thoughts on “Näosaade #illuminati

  1. Ma vaatasin sellest saatest vaid esimest hooaega ja pärast seda pole enam jälginud. Minu jaoks jääb selle saate fenomen mõistetamatuks.. Vb ma olen naljakauge inimene 😀

Avalda arvamust

