Stand-up what? 

Käisin täna vaatamas Comedy Estonia üritust, Sander Õiguse esimesed triibulised. Ja saate aru, ma ei usu ise ka et seda ütlen, aga mulle niiiiii meeldis! 

Mina, kes ma pool elu olen rääkinud, et iuuuu see stand up on nii mõttetu ja punnitatud naljad ja blaaa-blaa-blaaa, naersin südamest (vaatamata sellele et enamus ajast kael viltu lavale üritasin näha, eesistuja varjas mu vaate ära :D) 

ja saal oli täiesti täis! okei, Kandle mingi väiksem saal, mitte suur, aga ikkagi. Tean inimesi, kes ei saanudki piletit. Kuidas selline asi Võrus nii populaarne on? Ahh? 😃 ja kus kivi all mina elanud olen? 

Ainuke kahtlane asi oli see, et pidi olema 2h ja vaheajaga etendus, aga oli 1.15 ja kõik.. meil olid ära tulles täiega parakad, et äkki ikka oli vaheaeg see, aga samas kõik läksid minema 😃

Aa, ja ma tean et kõigil on max kopp ees mu spämmist, aga kuulutan igaks juhuks siin ka, nimelt osalen oma vaarika-šokolaaditordiga Eesti Parima Pagari fotokonkursil ja oleksin väga tänulik 5 tähekese eest enda pildile. Hääletada saab iga päev ja erinevatest seadmetest, nii et pliiiiiis! Eriti õnnelik oleksin blendri või saumiksri üle ja muidugi peaauhind – mikser on mu köögist täiesti puudu! Te ju teate, et kasutaksin neid targasti ära 😊 Meenutuseks siis pilt mille poolt hääletada ja link: http://www.tv3.ee/eesti-parim-pagar/fotokonkurss

Aitäh! ❤

Posted in elu

4 thoughts on “Stand-up what? 

  1. Nüüd ma küll nägin sind 😀 Aga tahtsin kiiresti ära saada, et jope kiiremini kätte saada ja sööma minna 😀 Ma ka kodus õhtul mõtlesin, et hm.. äkki oli paus, et tehti kehva nalja, aga vast oli ikka lõpp.

  2. Te olite lihtsalt viimased inimesed kes sisse tulid 😀 Täiega lahe oli. Ma olin veits skeptiline, kuna ma olen Sandrit varem kuulnud ka põgusalt, aga siis olid tal ainult wc naljad.. 😀

Avalda arvamust

