Et siis see võistlus :)

Suht nõme minust, et ma end siia kirjutama jälle jupp aega pole ajanud, aga püüan siis kokku võtta, mis vahepeal toimunud on. Eelmises postituses palusin teilt hääli ühel fotokonkursil oma tordikesele. Julgen arvata, et mõni lugeja kindlasti andis ka, seega – suur, suur aitäh! Võitsin vahevõistluse kohe esimesel nädalal! 🙂

Tänu sellele, et võitsin, kutsuti mind tv3-e ise auhinnale järgi ka, mis tähendas seda, et tuli Tallinna minna. Tühjade kätega ma ei läinud, kuna neil mulle nii tore kingitus oli, siis arvasin, et oleks viisakas midagi neile ka viia – tegin pisikese trühvlikarbi.

Üksuse image2.JPG kuvamine

Kohale jõudes olin jube närvis, sest teadsin, et nad filmivad ja pildistavad ka, nimelt oli vaja Seitsmestesse Uudistesse väike klipp teha. Aga kuna minu avaliku esinemise, eriti kaamera ees, oskused ei ole just kiita, siis noh.. higistasin ja punastasin seal ikka korralikult 😀 Aga mind võeti nii hästi vastu, inimesed olid väga toredad ja sõbralikud ja mul oli seal ainult rõõm olla. Ja peab mainima, et see auhind (Electroluxi saumikser siis) oli ausalt väärt Tallinna kohale sõitmist, sest

  1. See on tõesti super! Tegin sellega pühapäeval brokkolipüreesuppi ja püreestamine oli sellega tõsine nauding. Näiteks minu vana saumiksriga oleksin ainult und võinud näha sellest, et otse potis supi ära püreestada saan 😀
  2. Me käisime Tallinnas Gemossis kaaaa! I’m in love with this place now, sain endale suure lõikelaua, uue kokanoa, mis on kvaliteetne ja terav, erinevalt mu eelmistest maxima paarieuristest :D, trühvlikahvli sain veel, mida ma Võrus veel kuskil müügil näinud pole, soolahelbed ka, mida samuti kuskil müügil näinud pole. Mul on ikka parim mees, võib lõpmatuseni minuga sellistes poodides käia ja kannatab ära, et ma olen sõltuvuses köögitarvikute (eriti muidugi kondiitriomade) ostmisest ja tellimisest! Minu suurim fänn ❤

Nüüd aga väike palve teile – hääletamine ei ole lõppenud, vaid kestab edasi. Hääletada saab iga päev ja ma oleksin niiii-niiii õnnelik, kui peaauhinna ka võidaksin. Päriselt, küsige ükskõik milliselt mu lähedaselt inimeselt, et kas ma olen neid surmani ära tüüdanud jutuga “mul oleks niiii väga miksrit vaja” või jaa? Mu käsimikser lihtsalt kuumeneb totaalselt üle! Ja see on otseses seoses sellega, millised mu küpsetised välja näevad, sest näiteks asjad, mis pikemaaegset vahustamist tahavad saada, lihtsalt ei saa seda, sest mu mikser plahvatab enne käes 😀 Ja teiseks saaks ma ka kringliteo palju tõsisemalt ette võtta, sest sellega segades saaks pärmitaigna palju ühtlasemalt segatud.
Kui veensin teid nüüd piisavalt, siis link on siin:

http://www.tv3.ee/eesti-parim-pagar/fotokonkurss

Ja minu tort on endiselt vaarika-šokolaaditort, mis on alt lugedes kaheksas! Iga hääleke aitab mind unistusele nii palju lähemale. Ja ma luban, et kes mind sellega aitab, neile pole mul probleemi midagi tänutäheks ka küpsetada. 🙂 img_2149

Avalda arvamust

