Blogiaasta kokkuvõte

Ma hakkan nüüd jälle postitusi tulistama, siis kui Härra kodus on, siis ei viitsi üldse kirjutada, alati on 100 muud tegemist, aga nii kui läinud, ei oskagi midagi targemat kohe teha.

Ma vist eelmisel aastal tegin ka mingisuguse kokkuvõtte. Kui ei, siis otsingusõnadest kirjutasin kindlasti. Mõtlesin, et teen väikse kokkuvõtte, mis otsingusõnadega siia sel aastal jõutud on.

Sel aastal on olnud blogil vaatamisi umbes 3x rohkem kui eelmisel, ja pea 10x rohkem, kui üleeelmisel aastal! Me räägime siin muidugi väga väikestest numbritest (vaatamisi kokku umbes 13000), võrreldes kuulsate blogijatega, aga üllatavalt suur tõus on see igaljuhul. Põhjusteks kindlasti on tihedam postitamine, facebooki blogigruppides postituste jagamine ja ka kindla lugejaskonna tekkimine. Mul on hea meel, et kellelegi mu tegemised korda lähevad ja tegelikult sooviksin uuest aastast alustada hoopis uutmoodi blogiga, endajaoks siis uutmoodi. Jätaksin heameelega ära kõik isiklikumat laadi postitused ja tuuniks oma blogi ümber hoopis kokandusblogiks. Olen viimasel ajal välismaa torditegijate blogidest nii palju inspiratsiooni saanud, et tekkis mõte, et mis siis, kui saaksin ise kellelegi inspiratsiooniks olla?

Kommentaare on sel aastal olnud 118, mis tähendab, et keskmiselt iga 3 päeva tagant keegi kommenteerib, mis ei ole ju halb – tähendab, et ma ei ulu siin üksi. 🙂

Üllataval kombel on kõige loetum postitus olnud “Parketipanek võhikutele ja liistumajandus – link“, milleni on jõutud põhiliselt otsingumootoritega. Oh vaesed inimesed, nad ei teagi, et ma sel teemal küll mingit asjalikku nõu anda ei oska 🙂

Aga nüüd, otsingusõnad. Jätan mingid suvalisemad välja ja kommenteerin siis ainult neid, mida.. oskan 😀

Kõige rohkem on kasutatud sõnapaari võru kaltsukad. Nendest oskan nii palju rääkida, et swedbanki vastas on üks kuldaväärt kaltsukas, sain endale üliarmsa lühikese jumpsuidi just täna. Mis sest, et suvine. 🙂

Üksuse image2.JPG kuvamine

veel on olnud populaarsed töökoha vahetus, valge kitli sündroom, toitumisharjumused ja probleemid. 

Huvitavamad: kuidas teha cappucinot, laeliistu nurga lõikamine, põrandaliistu nurk (ikka need liistud), tapeediliim tükkis, koid köögikapis, tühjad lõhnapudelid (kui see keegi otsija leidis, mida nendega teha, ütle mulle ka :D), herilane nõelas tagumikku (jep, on kord juhtunud, nüüd vaatan alati suvel enne, kui istun kuskile, et plats puhas oleks), odavad söögid otepää (no mine ükskõik kuhu, aga mitte Oti pubisse, ma ei andesta kunagi, et nad mulle hallitanud saia serveerisid :D), kui tihti koristate 2016 (kindlasti rohkem kui 2015 ja vähem kui 2017), meremeheks (meremees on tore olla.. mõnda aega. aga mitte igavesti).

Nüüd on teie kord rääkida. Mida arvate mõttest, et oma blogile kindel žanr leida? Äkki võtaksin kaamera ka sahtlist välja ja õpiksin lõpuks pildistama 😀 Lubasin juba ammu, et koledad telefonipildid kaovad ära, aga näete siis.. 

Posted in elu

4 thoughts on “Blogiaasta kokkuvõte

    1. Ma ei teaa 😀 Kahte blogi pidada ma ammugi ei jaksaks. Ei tunne seda elu jagamise vajadust ka enam niivõrd, samas jällegi kui enam ei kirjutaks, siis raudselt tahaks 😀

  1. tordiblogi oleks täiega äge, aga väga kahju oleks samas tõesti, kui sa enam endast ja oma teistest tegemistest ja mõtetest ei blogiks.
    AGa loomulikult tee oma sisetunde järgi 🙂
    Head vana aasta lõppu ja edukat ja vahvat uut aastat!
    ml

Avalda arvamust

