Minu tuba ja tegemised viimasel ajal ja niii palju põnevat :)

Oehhh. Viimane postitus oli siin nii ammu, sest mul on olnud lihtsalt pöööööraselt kiire! Aga kogu see kiire on end sajaga ära tasunud, sest et võib öelda, et oleme mu toaga peaaegu valmis saanud. Kes ei tea, millest ma räägin, siis eelmises postituses (parooliga) on see kirjas, tegemist siis eraldi toaga, mille sisustasime selleks, et saaksin oma minibakeryga alustada ja teha seda segamatult, ilma kassideta. 😀

“Nurgakivi” ehk tööpinna soetasime Lätist, Depo poest väga hea hinnaga. Selle panime püsti ühe kapi, mille sain oma tuttavalt, ja kahe lauajala peale. Ja siis ei jäänudki enam muud, kui köögist asju vedama hakata – kapp ja sahtlid täis, riiulid samuti. Seintele panime kaitseks vakstu, mille kinnitasime tapeedi külge nööpnõeltega 😀 Tõeline DIY, aga uskuge või mitte, aga lõpptulemus on ilus! Ja armas, sest ikkagi oma hinge ja armastusega tehtud. Nüüd on puudu sealt toast reaalselt vaid üks element – mikser. Tuletan meelde, et minu poolt saab endiselt hääletada, häälte vahe on küll kahjuks suur, aga imedesse tuleb uskuda. Teeme korraliku lõpuspurdi, onju?

Millega ma veel tegelenud olen? Harjutanud meeletult. Küpsetanud oma unetundide arvelt. Registreerisin end VTA-s ära. Alustasin koostööd Eva Sushiga, kellega hakkame  koos põnevaid pakkumisi tegema. Kõik liigub ülesmäge ja mul on niii hea meel, et minu ümber on nii palju toredaid ja toetavaid inimesi, kes kõik tahavad oma nõu ja jõuga abiks olla nii, kuidas vähegi võimalik. Ma ei suuda kohati uskuda, et oma unistuse täitumisele niiii lähedal olen.

Aa, ühe väikse julgustüki tegin veel. Nimelt registreerisin end koolisisesele Aasta Tegija võistlusele (pagari erialal), kus tuleb valmistada pärmi-lehttaignast pidusai. Tahaks juba nii väga harjutama hakata! 😀
Täna oli koolis ka pagaritoodete tehnoloogia hindamine. Tõmbasin endale loosiga pizzasaia ja endalegi üllatuseks sain 5 ja olin parimate hulgas. Tainas kerkis ideaalselt, sai jäi mõnus ja pehme. Olen selle üle eriti õnnelik, sest kukeldamine ei ole üldse mu lemmiktegevus..

Kes mind instas-facebookis jälgib, siis on ilmselt pilte näinud, aga kes mitte, siis panen mõned siia ka. blogiHindamisele esitatud pizzasai

blogi2

Ka Ints ei puhka 🙂 

blogi3

Sõbrannad käisid külas

blogi4Moorapead

blogi5Harjutasin natuke suhkrumassist voolimist 🙂 blogi6Mu lemmikvidin 🙂blogi7Üts nurgakene toastblogi8Soolakaramelli cupcake

3 thoughts on “Minu tuba ja tegemised viimasel ajal ja niii palju põnevat :)

  1. Oo kui äge!
    Mul on samuti megakiired ajad.. koolis käin küll vaid neljapäeviti, kuid praktika-aeg on käes. Algul oli aega maa ja ilm, käisin enamvähem nina nokkimas seal ainult, aga nüüd on nii palju tegemist, et üks õhtu läksin käekotist lõunasöögi potsikut võtma, et see puhtaks pesta ja siis avastasin, et see on tööjuures külmkapis, koos lõunasöögiga. Nii kiire ja põnev oli, et sööminegi läks meelest 😀
    Sheeri insta kasutajanime ka, siis saan sind seal ka vahtida 😀

    1. oo sa oled veel olemas! 😀 ma ei ole niiii ammu jaksanud kirjutada, sest vaevu jääb aega magamisekski 😦 aga insta nimi on kittiesandcakes. oled oodatud followima 😀

Avalda arvamust

