Ma olen elus! Natukene kõigest, millega vahepeal tegelenud olen ja väiksed tänusõnad

Ma ei hakka isegi vaevumagi vaatama, et millal ma siia viimati jõudsin, sest see oli ikka väga-väga ammu. See ei tähenda, et ma ei ole kirjutamisest mõelnud muidugi, lihtsalt tõesti ei ole üldse aega olnud. Ma tahaks lubada, et see muutub, aga ma ei usu seda vist ise ka. 🙂

Millega ma siis ometi nii hõivatud olen?

  1. Kooliasjad. Aasta lõpp läks päris kiireks, eks see on see kaugõppe mure.. Aga nüüd võin öelda, et pagari kutse on mul mitteametlikult käes! 😀 Nüüd ootan juba pingsalt järgmist, ehk kondiitriaastat, mille pärast ma päriselt kooli läksin. Kogu see pagarivärk oli muidugi ainult väga põnev boonus. 🙂 Jumal tänatud, et ma kokaks õppima ei läinud!
  2. Lükkasin käima enda pisikest äri, mis algas siis minu koduse kondiitritöökojaga, mis kannab nime “Kristina Koogituba”. Eneselegi ootamatult sain asja väga kiiresti käima ja tellimusi hakkas tulema nagu Vändrast saelaudu. Kindlasti muidugi mängis oma rolli see, et kuna olin/olen siiski algaja, siis on hinnad ka vastavad. Nüüd muidugi olen õppinud juba enda oskusi hindama.
  3. Ja kõige olulisem punkt, millest kõik mu tuttavad on muidugi oksendamiseni juba kuulnud – täitus minu kauaaegne unistus ja me avasime elukaaslasega kohviku :). See võimalus tuli nii ootamatult, et meil ei jäänud mitte midagi muud üle, kui härjal sarvist haarata. Andsin tööl lahkumisavalduse, käisin oma kohustusliku kuu veel ära ja muidugi igal vabal hetkel nokitsesime kohapeal, et kõik õigeks ajaks valmis saada. Teha oli ikka PALJU, ja ausalt öeldes ma olen niii uhke selle üle, mis me juba valmis teinud oleme, kuid samas oleme alles poolel teel. Kohvik ei asu Võrus ja seega on eriti positiivne üllatus, et meid on inimeste poolt väga hästi vastu võetud ja nii kohvikul, Koogitoal kui ka elukaaslase Rändbaari projektide vastu on huvi päris suur.

Mul oli tegelikult kindel plaan see blogi kokandusblogiks muuta ja tasapisi ma ikkagi teda sinnapoole tahaks ka ajada. See on tõenäoliselt minu järgmine projekt. Sel aastal panin oma blogi igaks juhuks ka EBA-le kirja, ei promonud seda absoluutselt mitte kuskil, sest panin end kokandusblogide hulka ja hakkas nagu endal ka natuke piinlik, et mis kokandusblogi see ka on.. Aga mingil uskumatul põhjusel hääletati minu poolt 195 korda! Naiss 😀 Tuhat tänu teile, kes te seda tegite ja no ütleme ausalt, sellise häältearvuga peab ikka end kokku küll võtma. No loodame, vaatame.. 🙂

Nats pildimaterjali ka:

Kohvik kahest erinevast nurgast (nüüd on lisaks muidugi veel lilled laudadel :)) Ja avamispäevast üks pilt tööhoos. 

Esimesed 2 on kokteilid meie püsivalikust – Arbuusi daiquiri ja soe astelpaju mojito, siis tuleb kuusevõrsekokteil, mangokook ja creme brulee.

Viimase aja Koogitoa tegemised – tänased tassikoogid, laupäevased suuuur tiramisu ja natuke väiksem kohupiimatort ja esmaspäevane küpsisetort.

Lõpetuseks veel üks kapike, before ja after, ja minu uuus lemmik käevõru 🙂 

2 thoughts on “Ma olen elus! Natukene kõigest, millega vahepeal tegelenud olen ja väiksed tänusõnad

  1. Väga äge! Kahju, et te niiiiii kaugel asute, aga äkki ikkagi suudame suve jooksul korra sealt läbi käia.
    PS kui paned pilte blogisse, muuda ära ka piltide pealkirjad (nt kokteilide pildil on sul pealkirjaks kohvik1). Kui pildid suurelt lahti teha, siis jääb see nimi sinna nurka. Esiteks ilusam vaadata kui seal ilusam nimi on, teiseks on see natuke ka SEO eest 😉 Ei taha üldse norida, lihtsalt vihjan, et äkki sa ise ei märganudki. 🙂

    Olge tublid!
    ML

Avalda arvamust

